вторник, 12 июня 2012 г.

Прекалено много на нещо добро

Обичам да пътувам. Поне така мислех. Но сега изглежда, че вече съм преситена от пътуването. Най-накрая съм у дома си и не искам повече да се движа никъде. Искам да съм винаги заедно с котаракът ми, книгите ми и уютния ми апартамент. Сега навън бушува буря с мълнии и град. А ние с котенцето ми лежим на кушетката и сме щастливи. Какво повече мога да желая?
Въпреки това имам билета за самолет и трябва да пътувам за България, където ме чакат родителите ми. Не предполагах, не очаквах от себе си, че мога да се оплаквам от това.

3 комментария:

  1. Man is a fool.
    When it is hot, he wants it cool;
    When it's cool, he wants it hot,
    He always wants what he has not. ©

    Ale dobrze, że się nad tym zastanawiasz: myślę, że dzięki temu uczysz się jak być szczęśliwszą, zarówno w podróżach jak i w domu :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Прихожу к выводу, что стандартные две недели один-два раза в год - это идеальный вариант для меня. Лучше легкое чувство голода, чем пресыщение.

      Удалить
    2. Вот и я к такому графику все больше склоняюсь.

      Удалить